HTML

gyógymasszázs

ugye nem mindenki kéjelgésre gondol, amikor a masszázs kerül szóba?

Friss topikok

  • Szilvykee: Thai masszázs is nagyon jó lehet, ha jó helyre mész, én voltam már 1x-2x. De ezek a Tenuitas-osok ... (2011.05.27. 15:53) Csakis a thai
  • Btables (törölt): @TeRáPia: Igen, a blog bedugult és tényleg nem tudok olyan érdekeseket írni, mint mások odaát. Aho... (2009.04.14. 14:31) nem könnyű az igazi masszőr megtalálása
  • donofrio: Helyes!!!Végre egy értelmes ember!!!! (2008.04.11. 00:03) mire jó a masszázs?

Linkblog

2009.12.12. 14:06 Btables (törölt)

Kacag a májam!

Címkék: erotika masszázshirdetés

Perszehogy rendszeresen nézem a masszázsoldalakat.
Az összes olyat, amiről nem ordít, hogy csak fedőtevékenység a masszázs.

Új jelenségre figyeltem föl.
Szakképzett masszőrök hirdetnek mindenféle gyógymasszázsokat, olyanokat mint a reiki, a yumeiho, a nyirokdrenázs, a vállöv tréning, a svédmasszázs, a thai masszázs.
Én pedig jószándékom jeléül el is hiszem nekik hogy értenek hozzá, tanfolyamot végeztek, oklevelük van.

Csak azt árulja el nekem valaki, hogy ha ilyen képzettek, akkor miért rakják ki a csöcsüket?

A gyógyhatást fokozandó?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogymasszazs.blog.hu/api/trackback/id/tr31592426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása